در حال حاضر با توجه به آمارهای منتشر شده، بهترین روش برای انتقال اطلاعات به کاربران، به نمایش درآوردن اطلاعات است، به این طریق شما می توانید منظور خود را به بهترین شکل به آنها منتقل کنید.

ویدئو مناسب ترین و کوتاه ترین روش برای انجام این کار می باشد. تاثیر ویدئو (نسبت به سایر روش ها) به قدری زیاد است که باعث می شود اطلاعات ۶۰هزار بار سریع تر پردازش شوند. علاوه بر این استفاده از ویدئو و ویدئو مارکتینگ نیز مزایایی دارد که در زیر برخی از آنها آمده است:

مزایا:

قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای قانع کردن افراد در محیط وب:

ویدئو به دلیل تاثیرگذاری زیادی که بر روی احساسات و ادراک افراد دارد باعث می شود تا ببینده راحت تر پیام ویدئو را دریافت کند. این در حالیست که تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۸۰% مردم پس از مشاهده ویدئوی خرید محصول، به احتمال بیشتری آن را خریداری می کنند.

افزایش علاقه موتورهای جستجو به نمایش ویدئوها:

در سال های اخیر موتورهای جستجو اعلام کرده اند، صفحاتی را که دارای ویدئو باشند(به عبارت دیگر در صفحه معرفی محصول، ویدئوی معرفی نیز داشته باشند) در نتایج جستجو بهتر دیده می شوند. دلیل این علاقمندگی، افزایش محبوبیت ویدئو نزد کاربران می باشد که باعث شده موتورهای جستجو نیز به صفحات دارای ویدئو اهمیت بیشتری بدهند.

افزایش اعتماد و اعتبار بیشتر و موثرتر:

استفاده از ویدئو سبب می شود تا با کاربران خود ارتباط نزدیک تری برقرار کنید، به روش موثرتری با استفاده از لحن و صدا، پیام خود را به آنها منتقل کنید و همینطور از ارتباط چشمی که رمز موفقیت است بهره ببرید. همه این ها باعث می شود تا اعتماد بیشتری را جلب کنید و اعتبار خود را بیشتر کنید.

 

 

قسمت دوم مقاله را در این قسمت بخوانید.

توسط | ۱۳۹۵-۱۱-۲۰ ۱۴:۳۵:۱۲ +۰۳:۳۰ بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۵|بازاریابی ویدئویی|